بیانیه شماره ۱۸ موسوی

» دانلود A4 در دو صفحه


به نظرمون اومد پخش سنتی (روی کاغذ) این بیانیه که شامل منشور پیشنهادی موسوی برای جنبش هم هست، بتونه به افزایش اعتماد به نفس و احساس هویت در سبزهایی که چندان جنبش رو در محیط اطلاع رسانی اینترنت دنبال نمی‌کنن کمک کنه. همچنین نکات ذکر شده در این بیانیه به نظر می‌تونه در شناسوندن جنبش (از دیدگاه موسوی) به قشر کم اطلاع‌تر هم مفید واقع بشه.

توضیح: متن بیانیه کمی خلاصه شده.

6 نظرات:

ناشناس گفت...

aaaliye:)
merc
vvvvvvvvvvvv

ايمان گفت...

حالا كه شما زحمت كشيديد ولي آيا بهتر نبود متن كامل را قرار ميداديد؟ و يا اينكه در ابتداي صفحه پي دي اف هم اين تذكر كمي خلاصه شدن را نيز درج ميكرديد؟!!

به هر حال خسته نباشيد

خبرنامه نویس گفت...

البته بهتر بود نمی‌گفتم خلاصه کردیم چون اگه این متن رو مقایسه کنید با متن اصلی می‌بینید که بعضی از جملات حذف شده و در جمله‌ای دست برده نشده.

دلیل این کار هم این بود که می‌خواستیم تو دو تا برگ جا شه. چون به نظرم اون چیزی که سایت کلمه قرار داده برای چاپ غیر مفیده. دلیلش هم اینه که عملن قابل پخش کردن نیست. ضمنن می‌خواستیم حتمن این دو صفحه شامل عکس و یه سری جملات مهم بیانیه باشه. چون می‌دونیم برای بعضی از مردم خوندن یه متن طولانی شاید کسل کننده باشه.

اما حق با ایمان عزیزه. باید یه جایی تو خود این دو برگ این نکته ذکر می‌شد. اما حالا هم دیر نشده. دوستانی که چاپش می‌کنند روی تمام برگه‌ها با خودکار سبز این نکته رو یاد‌آوری کنند.

ممنون

ناشناس گفت...

بسیار عالی ، ممنون از اینکه کم ججم بیانیه هم گذاشتید . امتحانمو بدم 3 روز دیگه میرم کپی بگیرم .

ناشناس گفت...

بچه ها اگه پرینتر ندارید با یه ذره جرأت و ریسک برید مغازه های فتوکپی پرینت بگیرید . ما تست کردیم جواب داد .

ناشناس گفت...

توی دانشگاه هم میشه کپی گرفت،به انتشارات هم بچسبونید بچه هایی که توی صف وایسادن ببینن

ارسال یک نظر