آیینه - شنبه 21 فروردین

دانلود A4 از 4shared ، لینک مستقیم
دانلود A5 از 4shared ، لینک مستقیم

شامل:
- به بهانه 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای:
مقاله ای تحت عنوان «ایران اتمی، جهان اتمی» که تلاش دارد ثابت کند مسئله اتمی ایران جنبه سیاسی دارد و در نهایت از جهانیان «جهان بدون اتم» را درخواست می کند.
- قسمت دوم گزارش دنباله دار «هزاردستان قدرت، پشت صحنه سیاست ایران»
- آخرین موضع گیری های موسوی و کروبی
- گزارشی از حمله به تجمع کنندگان دریاچه ارومیه تحت عنوان «تجمع برای نجات دریاچه هم ممنوع!»

مرجع مقالات:
امنیت بدون سلاح
قرارداد ان. پی. تی و راهبرد پرخطر ایران
بحران پرونده اتمی ایران و روشنفکران کشور ما

چرا برنامه هسته ای ایران متوقف نمی شود
پرونده اتمی ایران و دو موضع غیر منطقی مقابل هم
هزاردستان قدرت: پشت صحنه سیاست ایران





14 نظرات:

ناشناس گفت...

chera a5 kheili behtar bood baraye pakhsh lotfan a5 konid.

ناشناس گفت...

درود درود درود بر شما

ناشناس گفت...

آفرین.

ناشناس گفت...

به نظرم محتوی سیاسی خبرنامه آیینه بسیار کم است.
بهتره نظرسنجی ای از مردم داشته باشید تا تغییراتی در محتوی خبرنامه ایجاد کنید.
مسلماً استفاده از نظرات دیگران موجب همه گیر تر شدن خبرنامه خواهشد شد.

خبرنامه نویس گفت...

با سلام به شما
به نظر من که تقریبن همه مطالبش سیاسیه!
میشه لطفن برای صحبت در این باره به ادرس ما ایمیل بزنید؟
khabarnamehnevis@gmail.com

ناشناس گفت...

سلام
من نویسنده همون کامنت قبلی هستم.
ببینید من توی یه شهر نسبتاً کوچیک (جمعیتش کمتر از 200 هزار نفره) زندگی می کنم.
توی شهر ما 8 هفته نامه محلی توزیع میشه که دوتاشون اصلاح طلبن.
دوست دارم تیتر های کی از این نشریات که امروز صبح منتشر شده رو بخونید :
- درخواست کمیسیون ماده 10 احزاب برای انحلال 2 حزب اصلاح طلب
- دیدار مهدی کروبی با خانواده احمد زید ابادی
- استاندار تهران : راهپیمایی 25 خرداد 1388 مجوز داشت
- 2 تن از اساتید دانشگاه علم و صنعت اخراج شدند
- پیشنهاد وزیر نفت برای 9 برابر شدن قیمت گاز خانگی
- آیت الله دستغیب: نباید بر سر مردم زد
- دربودجه 89؛ مجلس یک ریال هم برای بازنشستگان پیش از موعد پیش بینی نکرده است
- ابوالقاسم طالبی سیاسی ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را می سازد
افتتاح و اعتراض در 10 روز (اشاره به اعتراض کارگران یک کارخانه که به دلایلی نمی تونم اسمشو بگم)

سوال من اینه وقتی نشریات ما دارن این مسائل رو بیان می کنند چه دلیلی داره خبرنامه رو توزییع کنیم؟
باید این رو به عرضوتون برسونم که اکثر مردم شهرمون این نشریه رو هم می خونن.
بنظرم باید توی خبرنامه فقط به جنبش سبز بپردازیم و مردم عامه رو به جنبش وصل کنیم.
باید مسایلی رو بگیم که خاص باشن
باید از جنایات رژیم بگیم نه مساله هسته ای.
من خودم کسی هستم که پدر کاسبه و روزا با کاسب جماعت و تاکسی دار و ... سر می کنم.
چند بار خبرنامه رو به چند تا از کاسبایی که می دونستم بزن دادم. اونا هم گفتن چیز خاصی (چیز جدیدی) توش ننوشه. دلسرد شدم.
خودم بعضی وقتی خبرای خاص رو جدا می کنم توی ورد و پرینت می کنم شبونه پخش می کنم یا میدم به دوستام که اینترنت ندارن و ماهوارشون بی بی سی و صدای آمریکا نداره.
این حرف دل من بود.
اینا رو گفتم چون جنبش رو دوست دارم و بنظرم خبرنامه اگر بتونه قوی کار کنه می تونه یکی از ارگان جنبش بشه.
ممنون

ناشناس گفت...

اصلاحیه » چند بار خبرنامه رو به چند تا از کاسبایی که می دونستم سبزن دادم.

خبرنامه نویس گفت...

من واقعن امیدوار شدم گفتین تو یه شهرستان کوچیک نشریه محلی هست. چه طور توقیف نشده؟! :)
میدونین؟ من به شخصه فکر میکنم مردم یه مقدار از خبر و اینا زده شدن. برا همین اخیرن بیشتر تحلیل میزنم. جنبش هم که فعلن به اون معنی که اوایل بود نمود خارجی چندانی نداره و اونهایی که داره رو سعی میکنم انعکاس بدم تو آیینه تا مردم بدونن جنبش هست. ولی هدف من بیشتر فرهنگ سازی برای دراز مدته...
بسیار متشکر میشم به صورت ایمیلی با شما در ارتباط باشم تا درمورد نظراتتون بیشتر صحبت کنیم.
ممنون

ناشناس گفت...

باز هم سلام
ممنون بابت پاسخگوییتون.
یه نظر دیگه هم داشتم.
بنظرم بهتره خبرنامه رو آخر هفته ها (پنجشنبه یا جمعه) نمنتشر کنید.
چون همونطور که می دونید خبرنامه قرار نیست خونده بشه بلکه باید پخش بشه و معمولاً اکثر افراد روزهای اول شنبه سرشون شلوغه اما آخر هفته ها بیکارن.
این در مورد من هم صدق می کنه.
شخصاً پنجشنبه شب ها و روزهای جمعه وقته کافی برای پخش خبرنامه دارم. اما معمولاً شنبه تا دوشنبه سرم شلوغه.
روی پیشنهادم فکر کنید.
ممنون

خبرنامه نویس گفت...

پیشنهاد واقعن جالبی بود. حتمن روش فکر می کنیم.
ممنون
به نظر میرسه راحتین همینجا نظراتتون رو مطرح کنین! :)مشکلی نیست.
باز هم ممنونم. منتظر نظرات خوب شما و سایر دوستان هستیم.

ناشناس گفت...

کاش هفته ای دوبار منتشر می شد. هفته ای یکبار بنظرم کمه.

ناشناس گفت...

لطفاً در شماره بعدی حتماً به روز کارگر و همین طور نزدیک شدن به دو روز مهم 22 و 25 خرداد که میعاد سبز ها هستند اشاره کنید .

ناشناس گفت...

تشکر یادم رفت ، با تشکر از تلاشتون .

خبرنامه نویس گفت...

در شماره های بعد حتمن به روز کارگر و یک سالگی جنبش می پردازیم. ممنون

ارسال یک نظر