کتاب - ۱؛ فریدون سه پسر داشت

آیینه به منظور بالا بردن سطح تفکر مخاطبانش در صدد برآمده بخشی را تحت عنوان «معرفی کتاب» و حتی‌الامکان به همواره لینک دانلود کتاب مربوطه ارائه دهد چرا که با دانستن و داشتن اخبار صرف نمی‌توان به تفکری عمیق دست یافت. در همین راستا رمان فریدون سه پسر داشت نوشته‌ی عباس معروفی را آغازگاهی برای این هدف قرار داده‌ایم، کتابی که در ایران رقم سانسورهایش به بیش از ۳۰۰ مورد رسید و معروفی ترجیح داد این کتاب را در اینترنت به صورت رایگان قرار دهد و آن را به همه ایرانیان و ایران دوستان تقدیم نماید.

«فریدون سه پسر داشت» وصف فضای سیاسی سال‌های پس از انقلاب است، سرنوشت انقلاب و نسل گمشده‌ی آن، نسلی که محاکمه می‌کند و محاکمه می‌شود، نسلی که انقلاب کرد، انقلاب را محکوم کرد و خود قربانی انقلاب شد؛ «معروفی» دهه‌ی شصت، دهه‌ی مخوفی را به تصویر می‌کشد که بسیاری از وزنه‌های بزرگ سیاسی حذف شدند، زمانی که سکوت جای اعتراض را گرفت... (ادامه در توضیحات ما)

دانلود:
توضیحات ما درباره کتاب (حتما بخوانید!)
رمان فریدون سه پسر داشت
سایت عباس معروفی

- اگر تا به حال کتابی از معروفی نخوانده‌اید احتمالا با فضاسازی‌های او در رمان‌هایش آشنا نباشید. به همین دلیل شاید صفحات اول رمان کمی برایتان گیج‌کننده باشد!
- پیشنهاد ما این است که کتاب را پرینت بگیرید و از روی کاغذ مطالعه کنید و نه مانیتور!
- فایل توضیحات و اصل رمان را برای دوستان خود ایمیل کنید.
- پیشنهادات خود را در مورد معرفی کتاب‌های مفید برای هموطنانمان در
وضعیت کنونی کشور، به ما اعلام کنید.


فریدون روی کاغذ

12 نظرات:

ناشناس گفت...

آیینه خوب کاری کرده وی بهتره تبلیغات رو هم کنار نذاره.

خبرنامه نویس گفت...

کار از ما، تبلیغات از شما! :)

ما در حد توانمون داریم تبلیغ میکنیم. آیینه هم با ۱۵۰ تا دانلود هیچ وقت مفید نخواهد بود. هم تلاش ما به هدر میره هم دوستانی که دارن پخش میکنن. (حالا از این موضوع بگذریم که چه تعداد از این ۱۵۰ آیینه در نهایت میره رو کاغذ و میرسه به دست «مخاطب واقعی‌اش»!)

اینکه چرا تعداد مخاطب های آیینه و کلا تعداد معتقدین به خبررسانی به صورت سنتی زیاد تر نمی شه دلیلش یا اینه که نیاز به بستر سازی داره و باید همچنان گفته بشه که مشکل «نبود اگاهی نزد قشر وسیعی از مردمه» و یا اینکه کار ما از بیخ اشتباهه.

کم لطفی دوستان بالاترین نسبت به آیینه هم که جای خودش رو داره.

در این زمینه اگه نظری دارین بگین.
ممنون

ناشناس گفت...

سلام. من حاضرم هر لینکی بخواید براتون توی بالاترین بذارم... کم لطفی؟ کمترین کمکیه که میشه...
green7rebel@gmail

ناشناس گفت...

dorod be ayeene.22 khordad sabz./\

ناشناس گفت...

کمی صبر کنیم و همینطور استقامت در تبلیغ حل می شه دوست من. V

خبرنامه نویس گفت...

دوست عزیز green7rebel با سپاس از شما

یه دوستی هست، البته با هم رابطه ای نداریم، ولی هر هفته آیینه رو می فرسته بالاترین. میتونید برید نگاه کنید آخر امتیازهای لینک، ۱۳ یا ۱۵ هست! منظورم از کم لطفی این بود!

یه سوال دارم اگه می تونین به بالاترین یه لینک بفرستین و از بچه های بالاترین بپرسین: چرا هر بار لینک حرفای موسوی که این چند وقت هم خصوصن روی «لزوم آگاهی بخشی و ایده های جدید برای پر کردن جای خالی مطبوعات» تاکید می کنه، کلی امتیاز میاره و داغ میشه و همه هورا می کشن ولی وقتی قسمتی از اون حرف ها مثلن به صورت آیینه عملی میشه توجهی بش نمیشه؟

این بزرگترین کمکیه که می تونین بکنین. چون وقتی بدونم چرا آیینه در جامعه بالاترین طرفدار نداره خیلی بهتره. به هر حال یا تو کار من یه اشکالیه یا تو کار اونا. اگه تو کار من اشکاله که درستش می کنم و اگه تو کار اونا اشکاله دیگه نگران این نخواهم بود که چرا لینک آیینه تو بالاترین امتیاز نمیاره.

ممنونم

ناشناس گفت...

برادر ما کتاب رو در زیر 48 ساعت خوندیم و بسی خر کیف شدیم... کتاب بعدی چیه؟

green7rebel@gmail

خبرنامه نویس گفت...

پیشنهاد می‌کنم کتاب رو به هر روشی که می‌شناسین و به هر کسی که ‌می‌شناسین از هر تیپ و مرام سیاسی و اجتماعی معرفی کنین تا بخونن. ما فک کردیم کتاب‌ها رو با فاصله زمانی معرفی کنیم تا بتونیم بیشتر روش بحث کنیم.
الان بلاگ دیوار نویس یه بخش اضافه کرده با عنوان «دیوار نویس کتاب می‌خواند»، که داره توش قسمت‌هایی از کتاب رو که خوشش اومده و به نظرش مفید و پرمغزه کم کم میذاره. شما هم می‌تونین یه همچین کارایی بکنین.
منتظر نظراتتون در مورد این کتاب هستیم.

ناشناس گفت...

کتاب رو عمدا پرینت کردم که بتونم بدمش به دیگران...
عکس رو می ذارم...

green7rebel@gmail

ناشناس گفت...

اول فکر نمی کردم کتاب جالبی باشه ولی چند قسمتشو که دیوارنویس گذاشت علاقمند شدم دانلودش کردم . ممنون از پیشنهاد کتاب .

ناشناس گفت...

اقا ما پایه پخشیم اما چرا رسانه تان بروز نمیشه؟
من یک پیشنهاد دارم. به نظرم باید به صورت بولتن عمل کنیم.یعنی با دعوت از دوستان علاقهمند ابتدا هر فرد اخبار مهم رو هر هفته جمع اوری کنه و بعد از این تحلیلهایی هم بعد از اخبار گنجانده بشه و در قالب بولتن منتشر بشه.اخبار باید مهم برای مردم باشند

خبرنامه نویس گفت...

ناشناس عزیز چرا لطف نمی کنی و یه ایمل بزنی به ما تا در مورد پیشنهادت صحبت کنیم؟! اون طوری بهتر نیست تا اینکه من بعد از ۳ روز پیام شما رو بخونم و تازه ندونم شما کی و کجا هستین تا باتون صحبت کنم؟
ممنون

ارسال یک نظر