فریدون روی کاغذ

این عکس‌ها و توضیحات رو یکی از دوستانی که «فریدون سه پسر داشت» رو خونده برامون فرستاده. ممنون ازش.

کتاب فریدون سه پسر داشت رو دانلود کردم. کلا خودم چون زیاد از دهه شصت یادم نیست دوست داشتم در موردش بدونم. کتاب اونقدر گیرا بود که در کمتر از 48 ساعت همش رو خوندم و الانم خوندنشو به همه توصیه می کنم:

کتاب رو عمدا پرینت زدم چون که می خواستم بعدش بدمش به یه نفر دیگه... هر صفحه رو روی یک چهارم کاغذ آ4 زدم. که هم صرفه جویی بشه هم جم و جور تر بشه و بشه توی جیب جاش داد:

صفحات رو شماره گذاری کردم و جاهای خوشگلشو با هایلایتهای سبز معلوم کردم:

یه دونه از این پلاستیک های زیپ لاک هم آوردم که وقتی می برمش بیرون خیس نشه... :)

ممنونم از سایت آینه. از بهترین رمان های فارسی بود که خونده بودم.


فریدون سه پسر داشت

1 نظرات:

ناشناس گفت...

نظرسنجی برای نحوه برگزاری مراسم 22 خرداد اصفهان
http://greenesf.wordpress.com/2010/05/09/nazarsanji/

ارسال یک نظر