آیینه - بیم موج

» دانلود A4
» دانلود A4 (لینک تصحیح شده)
توضیح: آیینه‌ی لینک اولی شماره صفحه نداره. لطفا دومی رو دانلود کنین. با عرض معذرت از ۹۰ نفری که لینک اول رو دانلود کردن.

توضیح مهم!
روی برگه‌ی A4 پشت و رو چاپ می‌شه هر نسخه‌ش. ولی در واقعن از چهار تا صفحه‌ی A5 تشکیل شده که تا بخوره و جمع و جور شه برای پخش و خوندن:
- دو روی A4 رو پرینت می‌گیرید (پست صفحه اول A5، صفحه‌ی سوم A5 باید بیفته).
- از وسط تاش می‌کنید می‌شه قد یه A5.
- حالا دو بار
از روی خط‌ها تا می‌زنید. هر صفحه‌ی A5 سه ستون داره درواقع.
- این قطع جهت رفاه حال توزیع‌کنندگان عزیز طراحی شده است. :)

شامل:
- مقدمه‌ای کوتاه در توصیف ترس حاکمیت از بالا گرفتن دوباره‌ی اعتراضات در خرداد
- «اعدام به روش دهه‌ی شصت!»؛ درباره اجرای مخفیانه حکم اعدام ۵ زندانی سیاسی در آستانه ۲۲ خرداد
- «تهدید سران فتنه!»؛ درباره افزایش تهدیدها نسبت به برخورد قضائی با موسوی و کروبی و توضیحی بر مشکلات پیش روی حاکمیت در صورت عملی کردن این تهدیدها
- «موج بازداشت‌ها، صدور احکام سنگین، فشار به بازداشت شدگان» در آستانه ۲۲ خرداد
- «کهریزکی دیگر»؛ درباره احیای بازداشتگاه کهریزک در آستانه ۲۲ خرداد


+ مقصود از انتشار آیینه با این مضمون برانگیختن حساسیت مردم نسبت به خرداده. مخاطبش هم مثل همیشه مردمی هست که کمتر مطلع هستند از وقایع.
+ لطفا عکس‌های خود را از پخش آیینه برای ما بفرستید تا روحیه بگیریم. :)

6 نظرات:

ناشناس گفت...

ه

خبرنامه نویس گفت...

خب نه عکس بفرستین
نه اینجا نظر بدین
نه گزارشی، نه پیشنهادی و نه حتی فحشی!
دانلودها هم همون ۱۵۰ تا باشه :)
ما هم با همین انگیزه اگه تونستیم کار می کنیم
نه که مثل بعضی دوستان می ریم!

miresabz گفت...

برادر من واقعا نمیفهمم منظورتونو از این که میگین "با همین انگیزه کار میکنیم یا این که مثل بعضیا میریم" یعنی چی انگیزه از این بالاتر که باید کشورمونو آزاد کنیم دیگه باید چه هدفی داشته باشیم برای کار کردن یه خورده با روحیه تر کار کن ما خودمونو برای یه دوی ماراتن آماده کردیم نه یه دوی سرعت سبز باشی

خبرنامه نویس گفت...

میر سبز عزیز

منظورم کاملن مشخصه: انگیزه برای کار کردن ندارم چون به نظرم جواب نمیده این کار.

چرا این نظر رو دارم؟ چون بازخورد کارم رو نمی‌بینم:

من هیچ گزارشی حاکی از پخش آیینه به دستم نمی‌رسه. (البته امشب یه کوچولوش رسید: برای اولین بار!). هیچ عکسی، هیچ پیغامی، هیچ پیشنهادی، هیچ خسته نباشی‌ای، و هیچ فحشی! منظورم فحش از طرف برادرای بسیجی نیست، منظورم فحش سبزه: بیان بگن کارت آشغاله، اسکل کردی خودتو! اینجوری حداقل می‌فهمم کارم دیده شده. برا عمه‌ام نشریه نمی‌زنم!‌

منظورم از بعضی‌ها هم خب مشخصن دیوارنویسه.

ضمنن اگه «درباره ما»ی بلاگ رو بخونین متوجه میشین که منم مثل شما به «دو ماراتن بودن» فعالیتمون اعتقاد دارم. ولی «دو ماراتن» معنی‌اش تلف کردن وقت نیست. هست؟

احساس من اینه که دارم وقتم رو تلف می‌کنم. می‌تونم در بلاگ رو ببندم و کار مفیدتری بکنم. نه؟

miresabz گفت...

تو کارت رو ادامه بده اگه اینکارو نکنی حتما تو هم میخوای مثل دیوارنویس بری دنبال کار یا ادامه تحصیل؟
برادر من سفت و محکم کارت رو بکن اگه نمیخوای این کارو کنی لااقل برای این جنبش یه کاری حتما بکن نه مثل بعضیا(....)ناامید شیو از سبز بودن برگردیو به کارهای جنبش خرده بگیری سبز باشی

خبرنامه نویس گفت...

میر سبز عزیز

فک می‌کنم پاسخ صحبت‌هات رو توی پاسخ قبلی‌ام داده‌ام. ما سبزیم برادر، دیوارنویس هم سبزه :) البته یه فرقی با هم داریم: من اگه بذارم برم به یقین میشه گفت یکی هم پیدا نمیشه این کار رو ادامه بده، برعکس دیوارنویسی که ماشالا وضعش خوبه! :))

موفق باشی توی بلاگ جدیدت

ارسال یک نظر